POHAK iseteeninduse keskkonda ligipääs

1. Sisselogimine

Kõik tervishoiutöötajad (edapidi THT), kellel on MEDREs seos asutusega, saavad automaatselt ligi esindusõigusega, teistele on vaja volitusi, mida saab anda eesti.ee keskkonnas (punkt 2).

Kui tervishoiutöötaja ei saa iseteenindusse sisse logida, palume Teil kontrollida, kas tervishoiutöötaja on lisatud tervishoiuteenuse osutaja nimekirja (medre.tehik.ee). Arvestades, et tervishoiutöötajad võivad töötada mitmete tervishoiuteenuse osutajate juures, palume Teil POHAK-u iseteenindusse sisenemiseks valida esindatav asutus, kus patsiendiohutusjuhtum toimus või kus avastati patsiendiohutusjuhtum.

1.1 Sisselogimiseks avage veebilehitsejas (nt Google Chrome, Safari, Mozilla vms) leht https://pohak.tehik.ee
NB! Laialt levinud Internet Explorer on tänaseks aegunud veebilehitseja, soovitame seda mitte kasutada.

Klõpsake nupul Sisene iseteenindusse ja valige endale sobiv autentimislahendus

1.2 Jätkamiseks valige TTO, mille POJU on vaja sisestada.
Kui teil on mitme TTO esindusõigus, siis kuvatakse teile peale sisselogimist esindatava valiku vaadet, mille hulgast peate valima ühe ja vajutama „jätka“ nuppu. Enne esindatava määramist ei saa te ülejäänud rakendusele ligi.

Kui teil on ainult ühe asutuse esindusõigus, siis on see automaatselt valitud (kuvatakse lehe päises kirjutuskaitstuna) ja teile kuvatakse kohe avalehte (POJU otsingulehte).

1.3 Juhul, kui teil on mitme TTO esindusõigus, saate vahetada esindatavat rakenduse päises oleva rippmenüü kaudu. Klõpsake noolel ja valige TTO, mille kontot soovite hetkel kasutada.

1.4 Sisselogimisel satute töölauale, kus kuvatakse nii teie poolt loodud ohutusjuhtumid kui ka koht, kus saate lisada patsiendiohtutusjuhtumid „lisa ohutusjuhtum“.

2. Volituste andmine

Juhtumi raporteerimise õigus on asutuse juures töötaval tervishoiutöötajal (hambaarstil, arstil, õel, ämmaemandal) ning asutuse esindusõigusega isikul.

Volituse andmiseks palun logi sisse eesti.ee keskkonda.

2.1 Kõigepealt tuleb vahetada roll eraisikust asutuse esindajaks


Avaneb ettevõtte töölaud.
2.2 Vasakus menüüs valige „Volitused“

2.3 Kuvatakse volitatute nimekiri ja saab lisada uue volituse!

2.4 Esindaja lahtrisse kirjutage isiku, keda soovite volitada, isikukood ning vajutage lahtri lõpus luubi märgile.
2.5 Rolli valikuks leidke „Terviseamet“ nimeruum ja klikkige see „v“ noolest lahti

Või otsige rollide hulgast märksõnaga „patsiendi"

ja kuvatud Terviseamet klikkige „v“ noolest lahti

2.6 Peakasutaja roll annab õiguse näha kõiki asutuse patsiendiohutusjuhtumeid ning juhtumit lisada, muuta, täiendada, lisada menetlusinfo. Lisaja rollis näeb volitatu ainult enda sisestatud juhtumeid ja saab uut juhtumit lisada.
2.7 Vajaliku rolli lisamiseks vajutage „Lisa“

2.8 Liikuge „Edasi“ nupuga järgmisele lehele, kus on võimalik määrata volituse kehtivusaeg

2.9 Kui kõik andmed täidetud, siis vajutage „Lisa“ ja Teil palutakse volitus allkirjastada (sama vahendiga, mida kasutasite sisselogimiseks)

2.10 Kui allkirjastamine õnnestub, siis viiakse kasutaja tagasi volituste nimekirja ja talle kuvatakse teade volituse lisamise õnnestumise kohta.

Viimati uuendatud 5.11.2024